به گزارش ایلنا : سرپرست معاونت شهری و فضای سبز منطقه ۱۹ از نصب ۸۶۰۰ پلاک طرح جدید در معابر منطقه خبر داد و گفت: تاکنون معابر نواحی یک، دو و سه مجهز به این پلاک‌ها شده‌اند. 

 موسی علیپور زنوزی هدف از نصب پلاکهای طرح جدید را ایجاد سهولت دسترسی به معابر و آدرسهای مورد نیاز برای شهروندان خواند و افزود: پروژه تهیه، طراحی و نصب این پلاک‌ها پس از بررسی فنی و کار‌شناسی به تأیید سازمان زیباسازی شهرداری تهران رسید و در ‌‌نهایت به اجرا در آمد. 
زنوزی با بیان اینکه این پروژه از ابتدای اجرای طرح استقبال از بهار ۹۱ آغاز و به مدت ۳ ماه انجام شد تصریح کرد: در این راستا پلاکهای طرح جدید در ابتدا، انتها و اواسط خیابان‌ها، کوچه‌ها و معابر بزرگراهی نصب شد. 
وی خاطرنشان کرد: فعالیتهای تکمیلی و تجدید نظر به صورت مقطعی ادامه دارد تا شهروندان در حداقل زمان ممکن به مکانهای مورد نیاز دست یابند و مسافرینی که آشنایی زیادی به این منطقه ندارند بتوانند به آسانی آدرسهای مورد نظر خود را شناسایی کنند. 
براساس این گزارش پلاک‌های طرح جدید به رنگ آبی کمرنگ جایگزین پلاکهای سفید طرح قدیم شده‌اند و در آن‌ها علاوه بر عنوان معبر، نام منطقه و ناحیه نیز مشخص شده است.